loading...
2 ستاره
مجتبی بازدید : 25 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

فارس: شکست بدی را متحمل شدید؟

من هم قبول دارم، بد باختیم. چون خیلی موقعیت داشتیم و نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم. فکر می‌کنم روی ضدحملات به حریف موقعیت دادیم و البته نباید از کار خوب ذوب  آهن هم بگذریم.

فارس: خیلی به داوری اعتراض داشتی نظرت درمورد قضاوت این مسابقه چه بود؟

اول از همه بگویم که جهانبازی را واقعا دوست دارم چون او یک انسان باشخصیت است و از داوران خوب ما محسوب می‌شود. او نود درصد از بازی‌هایی را که قضاوت می‌کند خوب اداره می‌کند ولی به نظر من وی در بازی شب گذشته به اندازه یک نیم‌فصل اشتباه کرد. قصد بی‌احترامی به او را ندارم ولی فکر می‌کنم چند پنالتی ما را نگرفت.

فارس: همه می‌گویند دو پنالتی؟

من می‌گویم سه‌ پنالتی. اتفاقا فیلم بازی را که دیدم متوجه شدم که مدافع حریف هاشم بیک‌زاده را هم هل داد و پنالتی صددرصد بود. در همین صحنه‌ها و مشابه آنها تیم‌های دیگر صاحب ضربه پنالتی شدند اما این اتفاق برای ما نیفتاد.

فارس: با این شرایط که اتفاق افتاده چگونه می‌خواهید با بوریرام بازی کنید؟

واقعا فکر می‌کنم حتی فرصت تمرین کردن هم نداشته باشیم. ما سه چهار روز زودتر به تایلند می‌رویم ولی در بدترین زمان ممکن به تایلند می‌رسیم. فکر می‌کنم با این وضعیت جنازه ما به آنجا برسد. شما ببینید دیشب بازی کرده‌ایم بلافاصله به تهران برگشتیم چند ساعت بعد هم دوباره باید به تایلند برویم. بعد از آن چهار پنج ساعت هم با اتوبوس تا محل اقامت‌مان فاصله وجود دارد. می‌دانید ریکاوری این همه سفر و بازی چقدر طول می‌کشد؟ فکر نمی‌کنم اصلا بتوانیم تمرین درست و حسابی داشته باشیم ولی یک وظیفه  ملی بر گردن‌مان است که از نام استقلال دفاع کنیم.

 

فارس: می توانید بوریرام را ببرید؟

شرایط آن بازی با دیدار های لیگ فرق دارد. شما شک نکنید انگیزه بازیکنان استقلال برای آن بازی متفاوت است. با وجود همه سختی هایی که به آن اشاره کردم برای برد به زمین می رویم اما کار خیلی سخت است.

فارس: شرایط خودت چگونه است؟ از خودت راضی هستی؟

اینگونه به سوال شما جواب می‌دهم که در این چند روز تمرینات اختصاصی خوبی داشتم و همیشه خودم را آماده رقابت می‌کنم و خوش‌بین هستم که حقم را بگیرم. شک نکنید می‌توانم با اعتماد به نفس بالا برای استقلال مثمر ثمر باشم و فقط منتظر یک فرصت هستم تا گل بزنم. بقیه‌اش دست خدا است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اهااااااااییی فرررررهااااادددددددد ممممممجیددددددددددددددییییییییی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما استقلال قهرمان اسیا میشه یا نه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 76
  • بازدید کلی : 1,629